در ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت رقم خورد؛ 

کسب عنوان مدیر نمونه توسط معاونت فضای مجازی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین 

معاونت فضای مجازی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین، عنوان مدیر نمونه ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت کشور را کسب کرد. 
کد خبر: ۶۸۲۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۲ - 04August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، در ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت کشور که با حضور فرماندهان و مسئولین لشکری و کشوری در شهر مشهد برگزار شد، «رقیه رجبی» معاون فضای مجازی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین به عنوان مدیر نمونه کشوری در عرصه فضای مجازی برگزیده شد و از تلاش های وی در حوزه فضای مجازی تجلیل شد.

«رقیه رجبی» معاون فضای مجازی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار دفاع پرس در قزوین، اظهار داشت: با توجه به گسترش شبکه‌های مجازی و دیجیتال و تغییر سبک زندگی، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در نظر دارد از این پس به صورت جدی وارد فضای مجازی شود و از طریق تولید محتوای مناسب و سالم به صیانت از محتوای ارزشی در حوزه دفاع مقدس کمک کند و آن‌ها را به فعالیت در این فضا تشویق و ترغیب کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: فضای مجازی فرصت بی‌بدیلی در حفظ و اشاعه آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در قالب‌ها و زبان‌های گوناگون دارد و با استفاده از فضای مجازی می‌توان ارزش‌های دفاع مقدس را جهانی کرد.

در پایان این جشنواره، مسئولین کشوری و استان خراسان رضوی، با اهدای لوح از «رقیه رجبی» » معاون فضای مجازی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین به عنوان مدیر نمونه فضای مجازی، تجلیل کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار